torsdag den 28. januar 2010

When there is ice age in Denmark..
















Jeg har endelig overbevist mig selv om at jeg godt må bruge penge jeg ikke har på denne skønhed når nu vejrguderne har skabt istid i Danmark. Pelsen er falsk vil jeg lige tilføje! Jeg vil bruge den sammen med min miss sixty jakke denne vinter, og engang i fremtiden når foråret kommer, vil jeg style den som pigen der er fotograferet af facehunter for et par måneder siden.
Jeg har ikke kunnet få hendes krave ud af hovedet siden jeg så den! Den er jo "over-fab".

I finally convinced my self to use money i don't have on this beauty from etsy. The fur is fake i might add! I will use it to my miss sixty winter jacket as a giant collar and sometime when the spring arrives i would style it like this chick i found on facehunter a couple of months ago. Actually i haven't been able to get her damn fur collar out of my mind! It's so freakin' cool!

Ingen kommentarer: