onsdag den 3. november 2010

5 små mirakler der gør kvindelivet lidt lettere
Okay ja.. det her er delvist for sjov! Men de her sager er da skide smarte?
L'applique - Vi kender vidst alle situationen man havner i efter badet. Man skal ha' bodylotion på men der er ingen til at smøre én på ryggen! Hvad gør man så? Man køber L'applique! Denne kløpind look-a-like har et praktisk langt skaft og en blød aplikator og voila.. Så bliver det da vidst ikke nemmere ;)
Tislet - Okay den her gadget i det fineste design (WTF?!) er lidt sær.. men den er da smart! Jeg tænker Roskilde - lang kø til klamt toilet - eneste alternativ er numse/tissekone flash ved hegnet.. Placer blot røret foran åbningen og alle drengenes bedste fordel er nu tilgængelig!
Cityslips - a.k.a. sammenfoldelige ballarinasko! Nu er det slut med vaklende skridt hjem fra byturen. Af med stilletterne, på med ballarinaerne og put stiletterne ned i den pung - som kan foldes ud til en smart og handy pose - som ballariaerne kom fra.
Spanx - I ALLE udgaver er dette bare guds gave til kvinden! Behøver jeg at sige mere? (Nej det tror jeg da så godt nok ikke lige jeg gør ;) )
Intimate shave - Nu er det sku slut med eventuelt røde knopper og kløe omkring de nedre dele efter barberingen. Denne lille sag er en efterbehandling som både plejer og beskytter = WIN!
jeg har valgt ikke at linke til produkterne da mange af dem forhandles mange steder til forskellige priser så I må selv lige google de lækre gadgets ;) dog vil jeg tilføje at jeg ikke vil anbefale at købe cityslips på deres oprindelige hjemmeside da de tager imod betalling og nægter at sende bagefter. Så er i advaret..


Ingen kommentarer: