torsdag den 9. september 2010

Månedens blog - WishWishWish!

Tænkte det var på tide med en "månedens blog", og kunne man vælge et bedre tidspunkt at starte end September? ;) hvis du ikke helt er med så tænk Vouge - the september issue, og så burde hjernecellerne have roteret tilpas til at opsnappe mit hint. Anyway - September måneds blog er engelske WishWishWish. Bloggeren bag, er den 19-årige Carrie fra London, som studere design, styling og promotion.

Og hvorfor har jeg så liiige valgt denne blog? Jo det har jeg af flere grunde:
1. Jeg elsker at den ikke er overhypet og er linket til på hver eneste blog i blogland. Det bidrager til den rolige stemning jeg føler der er når man åbner hendes side.
2. Jeg ELSKER hendes stil! - Vintage på en meget feminin, lækker og gennemført måde, tilført enkelte dyre køb som eksempelvis hendes Alexa. Hun er virkelig inspirerende!
3. Glastonbury festival! - noget klikkede i min hjerne da hun postede sine indlæg om festivalen i fjord slog det klik i mit hovede. FUCK ROSKILDE! Jeg skal SÅ meget på Glastonbury! er der andre der vil med?
4. Layoutet.. igen - lækkert, gennemført og så ligner det jo vandfarver.. I like it!
5. Hun har/har haft en grandanoise! (Okay det er ikke en rigtig grund, men den ligner min!)

Ingen kommentarer: