fredag den 4. december 2009

DIY - Julekjoleprojektet.
Når ens skole holder julefest og man er en fattig studerende er man jo nød til at ligge tankerne i blød og bruge sin kreativitet! ;)
DU SKAL BRUGE:
- 1 stk. kjole du vil ændre på. (Denne er en gammel grå sag der mangler en knap)
- DYLON maskinfarvning i den farve du ønsker kjolen skal blive (O.B.S! Er din kjole ikke hvid kan du ikke helt regne med at farven bliver som på pakken)
- 500g salt
- vaskemaskine
- julebånd
Jeg pillede den enlige knap af og gjorde kjolen våd. Så hældte jeg farven DIREKTE i vasketromlen og herefter de 500g. salt. Så fik den en vask på 40 C, uden forvask eller noget som helst. Efter turen i vaskemaskinen blev den hængt til tørre og herefter syede jeg sløjfer af julebånd på der hvor de 2 knapper havde siddet.. VOILA! :D













Desværre har jeg ikke fået fanget den rigtige farve på billederne men resultatet blev som jeg ønskede og kjolen fik den helt perfekte julede mørkegrønne farve :D Jeg er faktisk ret stolt! Går tit med en masse DIY-projekter i hovedet uden at få taget hul på dem så det er lækkert der endelig var noget der blev ført ud i livet :D Det kunne være man skulle oprette et indlæg med alle de projekter jeg så gerne vil i gang med? :)

Ingen kommentarer: