mandag den 15. februar 2010

Realdeal or Knockoff? - Bayswater.

Til venstre har vi en knockoff fra Modekungen.se til højre er det the real deal.
Jeg ville slå ihjel for at eje en lækker karamelfarvet Bayswater fra Mulberry, men når jeg nu ikke liiige har 5600kr. og brænde af på en taske kunne jeg virkelig godt fristes af "kopien". Denne koster nemlig kun 750kr. og ligner originalen (næsten) på en prik? På den anden side ville det bare være så meget federe at eje den ægte vare.. DILEMMA! Hvad ville du vælge?

1 kommentar:

mydailydreams sagde ...

jeg har selv siddet og luret på den fra modekungen. men har besluttet mig for ikke at købe den! de få ting jeg nu er begyndt at eje af 'the real deal' betyder bare så meget mere! har lige købt mig en mulberry pung og nu vil jeg spare op til en bayswater! den er så smuk og klassisk, at den holder hele livet!

*mydailydreams