torsdag den 11. februar 2010

VALENTINES DAY! - the movie?


I dag havde filmen "Valentines Day" præmiere og nogle venner og jeg havde aftalt at tage ind og se den efter det sidste modul. Det endte dog med at det kun blev mig og Tobias der tog derind og i tidsrummet fra vi steg ud af toget til filmen startede skete der følgende:
1. Kom op og skændes med klam, gammel billetdame da hun først afviser vores fribiletter og herefter bliver sur over at vi ikke er hurtig nok til at få pengene frem. (læs: KO!
2. Tobias køber Happy Meal på McD (læs: han er ikke så gammel mentalt) og bagefter opdager vi at han kunne have fået både Happy Meal OG biografbillet for under den pris vi lige havde givet oppe hos den sure billetdame.
3. Vi vil købe popcorn men har ingen kontanter fordi vi skulle betale billeterne. Jeg vil bruge mit master card men de tager åbenbart ikke master card i CinemaxX?!
4. Vi går ud for at finde et sted og hæve penge og Tobias kommer op og skændes med 2 10årige piger fordi han hader børn..

Nu til en anmeldelse ad filmen: KEDELIG! Uoriginalitet og "det-har-jeg-set-før"-vibes all over. Den minder mest af alt om en virkelig ringe udgave af "Love Actually". Det eneste plus er de lækre kendis guys som så alligevel ender i minus fordi de går med til at lave sådan noget fis.

Kort sagt: Ikke pengene værd!

Ingen kommentarer: