søndag den 3. oktober 2010

NEW IN
Endnu et "NEW IN" indlæg hva? jaja, der er nogen der kan. Jeg svømmede en helveds masse da jeg var yngre, men da det pludselig var ved at blive fór seriøst og der pludselig ikke var nogle svømmefri dage i ugen valgte jeg at stoppe. Min far er tidligere profesionel svømmer og han havde givet mig flere gode grunde til ikke at gå i hans fodspor. Anyway - jeg savner virkelig virkelig at svømme så igår drog jeg ud på den rædselsfulde færd at finde en badedragt uden at gå psykisk ned over spejlbilledet der ville tone sig frem i omklædningsrummet. Nedenstående badedragt kom med mig hjem, og er faktisk ganske acceptabel. Og ja! - Den er fra Speedo ;)
Så må vi jo se om jeg overlever min første tur i svømmeren eller jeg når at drukne inden jeg har svømmet en bane ;)

Forresten, hvis der er nogen der kender et forholdsvist "billigt" sted at svømme i storkøbenhavn så fortæl endelig om det :D fattige studerende som jeg selv, har ikke råd til at gå i DGI-byen flere gange om ugen, med de priser de flasher med ;)

Ingen kommentarer: