onsdag den 6. oktober 2010

UD MED VENSTRE - IND MED SU!
Okay.. jeg ville egentligt have skrevet det her indlæg igår.. men jeg var bare.. jeg var simpelthen aaaalt for "pissed off", så jeg tænkte jeg måtte vente til jeg var dampet lidt af. Det var jeg oprindeligt også men så hørte jeg radioavis i morges, og min vrede kom tilbage med fornyet styrke! Det handler naturligvis om vores "kære" statsminister og hans åbningstale igår.. Så here it goes, råt for usødet med bandeord, stavefejl og alt hvad der dertil hører.
HVAD FUCK SKER DER I HOVEDET PÅ HAM?! For det første vil han have at folkeskolens elever i de små klasser skal gå i skole til kl. 2 hver dag. Jeg kan godt huske hvordan jeg var i de små klasser: Jeg havde krudt i røven havde jeg! Og efter kl. 11 var det nærmest uhørt umuligt at sidde stille, så at ændre på tiderne giver bare NUL mening. Han vil gerne lave "Verdens Bedste Folkeskole" så derfor tager han SU'en fra hjemmeboende studerende, dvs. MIG! OG JEG ER RASENDE!!! Hvad så med os? Os der ikke går i folkeskole mere? Er vi så bare ligemeget?! er han slet ikke klar over at der bliver et hul på 10-15 år hvor VI skal ud på arbejdsmarkedet, videreuddanne os og gøre en indsats for at kunne få Danmark igang igen økonomisk, men at han skråter os lige på stedet med den nye reform. Vi er bare i midten og bliver skidt op og ned af ryggen. Det er helt grotesk! Jeg har brug for min SU - mine såkaldte "cafepenge". De giver mig mulighed for at kunne betale og have tid til træning, at købe fødselsdagsgaver til mine venner, at se min kæreste og mine venner.. At gøre en indsats på skolefronten for fuld skrue.. ganske enkelt fordi jeg ikke er nødt til at arbejde for at kunne have et liv. Jeg ender med at blive ulykkelig, ensom og fed hvis de fjerner pengene ganske enkelt fordi min tid så derved ville være nødt til at koncentrere sig om arbejde og jeg ville hverken have tid til træning, lektier eller socialt samværd. Bare kald mig hysterisk og forkælet.. men det ændre ikke på hvordan jeg føler.
- OVER AND OUT!

Ingen kommentarer: