mandag den 8. marts 2010

åh den kærlighed ;)

(Billedet har ikke noget med noget af gøre.. den er bare skide sød!)
denne weekend har været fuldstændigt overdrevet perfekt. Sex, super god mad, endnu bedre rødvin og film i kilometer lange baner. En hel weekend med min dejlige kæreste hvor jeg slap for at tænke på andet end at være mit eget klodsede selv! Med klodsede mener jeg helt præcist at jeg altid får lavet et eller andet bøvet når Hr. skønherlig er til stede. Denne weekend brillierede jeg bl.a. med at smadre et vinglas, snuple i biografen og vælte et glas vand ud over hans tallerken på yndlings burgerbaren Halifax... nogle gange forstår jeg ikke rigtigt at han magter en som mig der - for nu at citere hans roomie - burde pakkes ind i bobbleplast, men åååååh hvor er jeg glad for han gør! jeg elsker ham nemlig (':

Ingen kommentarer: