torsdag den 18. marts 2010

Statusrapport! - en update :D

.. undskylder på det groveste mine manglende indlæg for tiden men vil nu prøve at rode bod på det ved at smide en masse indlæg efter jer nu d: Lad os starte med en all around update ;)
Et billede af dagens outfit. Et synligt bevis på at jeg ikke er vant
til det pjat, og en god grund til at lade være i fremtiden!
Anyway: støvler fra Carshot copenhagen, random leggins, Læderlook nederdel
fra monki, ACDC t-shirt og bolero fra vila.
Skole:
For en lille uges tid siden fik vi vores 2. standpunktskarakterer. Jeg er gået 0,2 karaktere op siden sidst hvis man ser på mit gennemsnit, så det er jo ikke spor tosset.. 7 x 10, 6 x 7, et 4-tal og en 02'er. Blev yderst hysterisk over at have fået 02.. i IDRÆT?! Det fik jeg nemlig også sidst (fordi jeg aldrig mødte op) og jeg har virkelig oppet mig og været med til ALLE timer og VIRKELIG givet den gas! - Lorte idrætslærer! hun skal ihvertfald ikke regne med mig længere.. (læs: KO!). Overordnet set kæmper jeg mig frem og er godt tilfreds. Har 0% skriftligt fravær, eleverne er cool, festerne er nice og generelt er lærerne til at leve med (: .. minus idrætslæreren selvfølgelig.. (læs: dobbelt ko!) Fik jeg tilføjet at alle mine moduler er aflyst i morgen? 1 stks. forlænget weekend til mig ;)
Arbejde:
.. Har jeg ikke rigtig haft.. altså indtil i Tirsdags! :D Indså endelig at jeg ingen vegne kommer med den usle SU og den Mulberry Bayswater betaler jo ligesom ikke sig selv, så besluttede mig for at tage imod rengøringsjobbet i min fars firma. 100kr. i timen og rygepause lige når jeg vil? Tjoo det kan vi bestemt godt leve med (:
Kærlighed:
Har en skøn skøn kæreste og jeg vil ikke bytte ham for nogen anden :') for tiden er der ikke så meget som en fnuller på tråden så illusionen om den lyserøde sky lever i bedste velgående :D
Vennindehyggerier:
Den seneste tid har været fyldt med sms'en, random (læs: lorteord) hængen ud og en super mega hyggelig fantastisk fødselsdag hos skønne skønne Ida i Kalundborg. At nogle veninder så svigter må jeg prøve at se bort fra - jeg har jo alle de andre skønne ladies :D
Shopping:
Har der ikke været noget af! - eller.. har købt to sæt lækkert undertøj :D det havde jeg lov til når nu mine bryster har valgt at vokse med lynets hast, ret trælst! (læs: kæresten er tilfreds tilgengæld ;) )

Ingen kommentarer: