mandag den 8. marts 2010

Painting from the heart? HELL YES! :D


.. min overskønne veninde Ida har inviteret til fødselsdag lørdag og hun er en af dem der betyder aller mest for mig. Derfor var det af største vigtighed at jeg gav hende den PERFEKTE gave, og gæt en gang? jeg fandt den! For et par uger siden faldt jeg over et gult ugle armbånd og kom straks til at tænke på Ida. Hun er nemlig vild med ugler - til gengæld er hun ikke så stor fan af gul..
Jeg kontaktede straks sælgeren og på ingen tid havde hun kreeret et grønt og blåt uglearmbånd med Idas navn (og mit personlige kælenavn til hende). Sælgeren er en af de sødeste jeg hid til er stødt ind i på nettet. Hun hedder Elfie og hendes shop "paintingfromtheheart" er fyldt med fine ting! Se hendes lækre sager her (:

Her til morgen ankom det så med luftposten og øøøj hvor er det fint! Der var endda et håndskrevet takkekort med :D Hun er altså en sød én hende Elfie (: (THANK YOU SO MUCH!)

Ingen kommentarer: