mandag den 16. august 2010

Jalousiens magt..
tryk på billedet for at læse artiklen (hvis du da ikke allerede har læst den?)
Det skete i fredags. 100m. fra min bopæl og i hjertet af min fødeby. 2 trunter kommer op og "diskutere" og den ene ender på hospitalet med en stilethæl i øjet.. hvorfor? hvad skal det til for? Hvad er der nu i vejen med en god gammeldags omgang tæv? I ved, af den slags man kommer sig over efter en dag eller 2. Det er tragisk at det kan gå så vidt. Jeg ved hvem de indvoldverede er men har ikke noget personligt forhold til dem. Alligevel føler jeg en smerte af at tænke på stakkels Celine og hendes familie. På den anden side forstår jeg ikke hvordan "M"s familie kan stå bag hende.. jeg ville ha' sagt hun skulle tage sin straf og lade hende afzone den uden støtte. Det hun har gjort er utilgiveligt og Celine ender muligvis med en hjerneskade. På hvilket grundlag? Celine skulle eftersigende ha' kigget lidt på M's ekskæreste. Så tillykke M - det gør hun så ikke igen takket være dig.. BOGSTAVELIGT TALT! (ko!)

Ingen kommentarer: