torsdag den 26. august 2010

Smilefactor - Stuff that makes me smile.
Personlige gaver! Jeg ELSKER at give gaver som der ligger mere end pligt i. Overordnet er jeg ligesom alle andre studerende, og jeg er tit nødt til at slå mig sammen med andre for at give et eller andet brugbart. Men når nogen der virkelig betyder noget fylder år eller fortjener noget specielt i en eller anden sammenhæng ofre jeg gerne en hel del af min økonomi og prøver at skabe den perfekte gave! Det første billede er et billede af D's altan som jeg havde ordnet i forbindelse med vores årsdag. Han havde længe ønsket sig en hyggelig altan, han elsker at lave mad og er tosset med krydderurter. Billede nummer 2 er et billede af armbåndet til min veninde ida som jeg fik lavet specielt til hende. Hun elsker blå, grøn og ugler og mit personlige kælenavn til hende er "Belinda" (: Den næste der står for tur er min skønne veninde KK! Jeg har noget fantastisk i ærmet! - mere info om det senere ;)
Stine Ladefoged. Nyuddannet fra designskolen og er simpelthen et nyskabende talent. Hendes kollektioner er FANTASTISKE, og indeholder flere items der ville være perfekte i min efterårs- og vintergarderobe. Tørklædet på billedet i midten er min personlige favorit.
Beverly Hills 90210. Som de fleste nok har opdaget sender tv2 nu for 9. gang den gamle klassiker Beverly Hills. Den bliver bare ved med at være god! Den nyere udgave når den ikke til sokkeholderne! Brenda, Brandon, Kelly, Steve, Dylan, Donna, Nat og Andrea - I LOVE YOU GUYS (L)

Ingen kommentarer: