torsdag den 12. august 2010

Sushi, årsdag og kærlighedsævl!
Som sagt havde D og jeg jo årsdag i tirsdags. I den forbindelse var vi på sticks n' sushi og jeg behøver vel ikke at sige hvor orgasmisk godt det er vel? ;) Jeg har en hemmelig gave i ørmet til ham som han endnu ikke har fået men tro mig.. det bliver godt! billeder kommer men først efter han har fået den d:
Tænk en gang.. et helt år?! for nogen lyder det måske lidt tamt men for mig er det noget af en bedrift. har aldrig været skide god til forhold, og hver gang der var en konflikt slog jeg op i stedet for at løse den. Det er måske fordi det er anderledes med D. Han er anderledes! Han er ældre, har nogle underlige interesser, en fantastisk personlighed.. og så elsker han mig, og jeg kan mærke helt ind i maven at det her altså ikke bare er sådan en flygtig forelskelse.
Noget jeg især syntes er fantastisk er at vi bare ligesom.. "er" når vi er sammen. Det er super rart ( L )
Nu jeg allerede er på kærligheds sporet: Det var da utroligt hvad det gør ved en? Smil, hjertebanken og lykkefølelse, større tilbøjelighed til at gøre noget for modparten eller lysten til at gøre nogle ting man ellers ikke havde skænket en tanke, bobbler i en.. ihvertfald i mig (:
Kærligheden har lært mig at drikke vin, spise alle slags muslinger, at spille og se UFC, at elske South Park, at styrketræne og sidst men ikke mindst at jeg er helt perfekt som jeg er!
Kærligheden og jeg har gennemtiden været til DM i bodybuilding, lavet bolcher med min lillesøster, styrketrænet, lavet mad sammen, været i biffen, i byen og til vinsmagning.
Kærligheden får mig til at åbne mig op, grine, græde, fjolle, være alvorlig.. ja selv være rigtig pladder romantisk og blogforpestene med mit sludder.
Anyway.. hvis du er bare halvt så lykkelig som jeg, i dit forhold.. så har du det mere end fantastisk!

Ingen kommentarer: