søndag den 12. september 2010

Showoff af mine venindeskills.
Sidste weekend, d. 4. september fyldte min fantastiske veninde Kamilla 18. I den forbindelse tænkte jeg at jeg ville vise hende mine venindeskills, og i det hele taget bare vise hende hvor meget hun betyder for mig. Jeg forsøgte at kreere det ultimative "Partykit", så hun havde hvad hun skulle bruge, før under og efter festen. Hver del fik et lille hjemmelavet skilt bundet på, dels så hun kunne se om det var til før under, eller efter festen, og dels for at få hende til at grine. Jeg havde nemlig skrevet rim der passede til :D Indpakningen bestod af den klassiske børnekuffert og kortet var skam også hjemmelavet.. jajajaja, gang i mig ;)
(undskyld den dårlige kvalitet, men havde kun et sølle mobilkamera ved hånden)
I kufferten var der:
Chips + Vand - "Har du ondt i håret, og har du festet for meget, så spis lidt chips og få tømmermændende klaret."

Kaktuspiller - "Vil du undgå de værste tømmermænd? Så spis kaktus inden festen min ven."

Compeed vabelplaster - "Uden dans er festen "incompled", dæk vablerne med compeed!"

Bodylotion + skraber - "Skal du i byen og møde fyre så søde, så er det vigtigt med ben som er bløde."

Kondomer (XL + riller, man ved jo aldrig hvem man møder) - Har du held i sprøjten, så tænk dig om! Husk kondom og undgå sygdom!"

Kæmpe spillekort (så selv de meget stive kan være med) - "Er festen kedelig, og er du ved at gå til? Så start et drukspil!"

Pikformede pastiller m. banansmag - "Mangler du et item der kan få samtalen med ham den søde i spil? Så byd ham på sådan en bananfanden af en pikpastil"

Sammenfoldelige ballerinaer - "Er skoene for høje og skraber de huden? Så smut blot rejseballerinaerne på fo'en."

Det kan godt være det i nogen øre lyder ret fesent, men jeg syntes ideen var skide god, og Kamilla stortuede da hun fik den, så my mission is compleed! :D Det jeg prøver at sige med dette indlæg er at det er vigtigt at gøre lidt ekstra ud af det hvis det er nogen du virkeligt værdsætter.. Det betaler sig! - Desuden ELSKER jeg at give personlige gaver og gøre en masse ud af dem.

Ingen kommentarer: