mandag den 20. september 2010

Ugens hårde tider - Når livet er lidt svært part 8.
1. Når man ikke får opdateret sin blog og man ender med to lister i træk (ikke fikst.. meget sløset)
2. Når man på snedig vis får brændvabel på pegefinger, uden at kunne huske hvornår man har brændt sig.
3. Når man tager normalt hardcore drukmonster med i byen og hun bliver dårlig (wtf?!)
4. Når man forsøger at holde venindes hår væk fra ansigt og man bliver bombarderet med æg bagfra (tak fucking lorte "udenlandske drenge"! Det er da hvad jeg lige står og mangler!)
5. Når man sidder i 1,5 time med dårlig veninde i randesten, og man ender med halsbetændelse og en smule tis i bukserne (jamen jeg skulle virkelig...)
6. Når man endnu engang må indse at skal der laves noget må man gøre det selv og man selv må stå for gruppearbejde.
7. Når man oven i gruppearbejde har en masse andre afleveringer og man må sige "nej tak" til 18års...
8. Når man har så mange lektier for at man får byttet rundt på det hele og man ender med at sidde og skrive samfundfagsrapport midt søndag nat fordi den skal afleveres mandag morgen (TYPISK!)
9. Når man bager muffins og de kaster op på bagepladen i ovnen (jamen jeg troede godt jeg kunne fylde de skide forme)
10. Når man køber sig et fantastisk tørklæde, til en fantastisk pris og ens søster giver en en dummeflad for at købe noget der er dyrt OG grimt! (for det første: mind our own buisness, for det andet så støtter jeg gerne en genial nyuddannet designer!)

Ingen kommentarer: